גדר לחצר הבית והעסק

בין אם הינכם אדם פרטי בעל חצר בביתו או שמא מדובר בבית עסק בעל חצר, חשוב מאד להכיר את היתרונות השונים של גדר לחצר- הן מבחינה בטיחותית והן מבחינה משפטית, כמובן גם מבחינה אסתטית ובמידה ולא קיימת גדר אצלכם, רוצו להתקין אחת במהרה.

החשיבות הבטיחותית של חצר מגודרת

גדר לחצר הבית והעסק הינה חשופה לכל עובר ושב ומאפשרת גישה מהירה יותר לכניסה אל הבית או אל בית העסק עצמם, ללא כל מכשול בדרך. זוהי בעיה שפחות קיימת כשאנחנו מדברים על כאלו הגרים בבניינים או שבתי העסק שלהם נמצאים בבניינים רבי קומות, שכן שם על מנת להגיע ממש אל השטח שלכם יש לעבור את הכניסה לבניין אשר לעיתים תהיה עם קוד כניסה ואולי אף גדר התוחמת את הבניין ונדרש מפתח על מנת להיכנס. גדר לחצר מאפשרת לכם להקים מכשול נוסף בדרך אל ביתכם או אל בית העסק שלכם ומגבירה את רמת הבטיחות, עליה אין להתפשר כלל. ישנה גם חשיבות משפטית נלווית במידה ומדובר בבית עסק, שכן בתחימת שטח בית העסק שלכם בעזרת גדר לחצר תוכלו להימנע מתביעות הקשורות בשטח הסובב את בית העסק וכך למעשה תקבעו מהו השטח שלכם למול שטח העירייה. לדוגמא, במידה ואדם נופל ברחוב שליד בית העסק, אך חצר בית העסק איננה מגודרת, סביר שיתבע את בית העסק הקרוב ביותר אך במידה וישנו תיחום, ההפרדה תהיה ברורה יותר.

סוגי הגדרות השונים

לגדר לחצר ישנה גם חשיבות אסתטית, שכן גדר נאה יכולה להוסיף למראה הכולל של ביתכם או בית העסק. תוכלו למצוא גדר לחצר מפלסטיק, מעץ, מסוגים שונים של מתכות בגבהים, צבעים, עיצובים וסגנונות שונים.