דלתות עץ

בכל סגנון של עיצוב פנים, דלתות הפנים מהוות אלמנט משמעותי וחשוב במיוחד

עיצוב הבית שלכם הוא משימה מקיפה, שאתם משקיעים בה הרבה מאוד מחשבה, הרבה מאוד השקעה וזמן, וכמובן שגם הרבה מאוד משאבים. אחד האתגרים המשמעותיים במשימה זו הוא כמובן לגעת בכל אלמנט ובכל פריט שנכנס לבית ולבחור אותו בהתאם לחזון שלכם. בהקשר זה, חשוב להבין מהי המשמעות הגדולה של דלתות פנים עבור הבית, ומהן האפשרויות השונות בתחום זה. כעת, ניגע באפשרות אחת בתחום, שמתאימה לעיצובים שונים מיוקרתי וכפרי ועד מודרני וחד – ואנחנו מדברים כמובן על דלתות עץ.

דלתות עץ – סגנונות שונים, צבעים שונים וההתאמה לכל בית ובית

דלתות עץ הן הדלתות הנפוצות ביותר בכל הנוגע לדלתות פנים בעולם כולו ובישראל לא כל שכן. עם זאת, מדובר גם בסגנון דלתות נרחב ביותר שהאפשרויות בו הן מגוונות ביותר. הסגנונות השונים שאליהם ניתן להתאים דלתות עץ יכולים להיות סגנונות כפריים, מודרניים או יוקרתיים. הסגנון הכפרי עושה שימוש בצבעי עץ טבעיים שמתאימים לאווירת כפר טבעית. בסגנון מודרני והיי טקי, משתמשים בדרך כלל בצבעים לבנים ואפורים, כמה שיותר נקיים וחלקים. בעיצוב יוקרתי, משתמשים בדרך כלל בעץ כמה שיותר טבעי ואיכותי, ובצבעים קלאסיים וכבדים מחום כהה ועד אדום ואפילו שחור.

דלתות העץ בבית שלכם צריכות להיות דלתות ברמה הגבוהה ביותר, ברמת העיצוב והייצור

בין אם אתם בוחרים בדלתות עץ קלאסיות ובין אם ביוקרתיות, בין אם בחלקות ובין אם בדוגמה ייחודית אחרת – אתם זקוקים לדלתות ברמה הגבוהה ביותר. הדבר נכון הן מבחינת העיצוב והגימור של הדלת, וכמובן שמבחינת איכות הייצור, חומרי הגלם, הפרזול וכל מרכיב אחר שמבטיח את השימוש האיכותי בדלתות העץ לאורך כמה שיותר זמן.