דלתות פנים עמידות במים

סוגים של דלתות פנים עמידות במים

דלתות פנים עמידות במים יכולות לשרת את כל הלקוחות. המטרה ברכישת דלתות מן הסוג הזה היא למנוע נפיחות, עובש ונזקים בלתי הפיכים. דלתות הסופגות רטיבות ונזילות עלולות למנוע סגירה הרמטית ולפגוע גם ברמת הבידוד התרמי או האקוסטי של הבית. כתוצאה מכך, ההמלצה היא להשקיע ברכישה מושכלת של דלתות פנים עמידות במים. אך יחד עם זאת, חשוב להכיר את ההבדלים בין הדלתות

הסוג הראשון של דלתות פנים עמידות במים כולל גימור עץ טבעי. שכבות העץ משויפות מספר פעמים כאשר לאחר מכן מתבצעת מריחה בלכה. הדלתות הללו מתאימות למי שמעוניין במראה כפרי, חם ואינטימי. הן נפוצות בבתים פרטיים וגם במשרדים גדולים בהם מתקיימת חלוקה פנימית בין חדרים.

סוג שני של דלתות פנים עמידות במים הן בגימור אפוקסי. המטרה של הדלתות הללו היא לשדר יוקרה ואלגנטיות, הן נצבעות ברוב המקרים במכונות אוטומטיות וניתן להשיגן במראה מט או מבריק. בנוסף, יש דלתות פרימיום מלאות בגימור שכבת CPL עם משקוף עץ רגיל או תלת שכבתי. על אף המראה המפואר, מחירן של הדלתות אינו גבוה והן עמידות לאורך שנים רבות.

כיצד מחליטים איזו דלת לרכוש?

סוגים נוספים של דלתות פנים עמידות במים מורכבות עם קיט משקופים וחומר המיוצר מתרכובת של 80% פלסטיק מול 20% עץ. בכל מקרה, ההחלטה איזו דלת לרכוש לא תלויה רק באופן הייצור ובחומרי הגלם.

מומלץ לתת עדיפות לדלתות המיובאות על ידי יבואן מורשה ונמכרות עם תקופת אחריות ארוכה. השאיפה היא לרכוש דלתות ברמה גבוהה כדי ליהנות מהן ללא הוצאות בלתי צפויות.  רק כך ניתן להשיג את המראה המרשים של חלל הפנים מבלי לשבור את מסגרת התקציב.