כורסאות מעוצבות לבית ולמשרד

התחדשנו בכורסאות מעוצבות

במשך שנים הסתפקנו בבית בכורסאות שאימא שלי העבירה לנו אחרי החתונה. במילא הילדים היו קטנים, קפצו על הספה ועל הכורסאות והשמחה בבית הייתה רבה. הדבר האחרון שענין אותנו הוא איך נראות הכורסאות שלנו, כי התאומים היו ברוך השם פעילים מאוד. אבל אחרי שהם גדלו קצת אמרתי לבעלי שאני בכל זאת רוצה קצת להתרענן במראה חדש והפעם אני הולכת על כורסאות מעוצבות ולא מתפשרת. הוא הסכים אתי, כי באמת הסלון שקיבלנו מההורים היה קצת בטעם ישן ולא מעודכן.

השירות בחנות היה אדיב ויעיל

הלכנו לחנות גדולה שקיבלנו עליה המלצה ושם נציגה חמודה הראתה לנו מבחר של כורסאות מעוצבות לבית ולמשרד. בעלי התיישב עליהן וכך גם אני, כי היה לנו מאוד חשוב שנוסף על המראה שלהן והסגנון הן יהיו נוחות. בכל זאת הסלון הוא מרכז החיים של המשפחה. אנחנו רואים שם טלביזיה ובסופי שבוע מארחים משפחה וחברים. לכן בסופו של דבר בחרנו כורסאות מעוצבות מדהימות, שיש להן עיצוב מודרני ומיוחד עם ריפוד יפה אבל מאוד נוח לשבת עליהן. תיאמנו את ההובלה והמוכר התחייב שהם יגיעו בדיוק בזמן.

היכנסו וצפו! רעיונות עיצוב מדהימים לסלון ביתכם:

המלצה חמה על כורסאות מעוצבות

אין מה להגיד, זו הייתה רכישה מעולה. ההובלה הגיעה בדיוק בשעה היעודה, המובילים הניחו את שתי הכורסאות המעוצבות בסלון ונפרדו מאתנו לשלום בנימוס ובאדיבות. הסלון קיבל מיידית מראה חדש בזכות הכורסאות המעוצבות. הן ממש שדרגו את המראה שלו, סוף סוף גם אני יכולה לארח חברות וליהנות מבית מעוצב ויפה. המשפחה הגיעה בסוף שבוע ושיבחו אותנו על הבחירה הטובה. הם התעניינו היכן רכשנו את הספות המעוצבות והמלצנו להם על החנות המיוחדת שבה קיבלנו שירות כל כך יעיל ומקצועי.