לבחור ספות פינתיות

לאן מתאימות ספות פינתיות?

ספות פינתיות יכולות להתאים לבתי מגורים, לסלון ולעיתים גם לחדרי שינה. בניגוד למערכות ישיבה רגילות שמעוצבות באופן שתופס הרבה מקום פנוי, כאן מדובר על ספות שמיועדות מלכתחילה עבור הפינה. היכולת לייצר ספה שמיועדת עבורה פינה עולה בקנה אחד עם הצרכים של הלקוחות והיא יכולה גם לסייע למעצבי פנים, אדריכלים וכן הלאה.

עם זאת, לא כולם מכירים את ההבדלים בין ספות פינתיות או יודעים מה לעשות בשביל לבחור אותם. מי שרוצה להפיק ערך מוסף מתוך הספות צריך להשוות ביניהם לפי פרמטרים ובהם מחיר, חומרי גלם, מידות, מפרט טכני, המלצות של לקוחות קודמים וכן הלאה. בנוסף, תמיד אפשר להגיע לאולמות התצוגה כדי לראות מקרוב את הספות.

ביקור באולמות התצוגה עוזר לבחור ספות פינתיות כי הוא מעניק פרספקטיבה חיונית לגבי ההבדלים ביניהם. רק הביקור באולמות התצוגה מאפשר לדעת איזה פונקציות הספות ממלאות ולאיזה בתים הם מתאימות. אם מעוניינים בכך, ניתן גם להגיע לאולם התצוגה כדי להשוות בין ספות פינתיות ורהיטים אחרים.

רעיונות מדהימים לעיצוב סלון קטן:

https://youtube.com/watch?v=y8hV41kFHhY

שילוב הספה בחלל הפנים של הבית

ספות פינתיות חוסכות במקום אבל הן צריכות להתאים לשאר הרהיטים. הכי קל למשל להתאים אותן לרהיטים בסלון, אך יש גם אפשרות לעשות זאת בחדרי השינה וחדריה אורחים. בכל מקרה, התאמה לשאר הרהיטים היא פונקציה של סוג חומרי הגלם שאותם בוחרים עבור ספות פינתיות ושל העיצוב הכללי שלהם.

האפשרויות לבחירת עיצוב עבור ספות פינתיות גדולות מכפי שנהוג לחשוב. לא כל ספה מעוצבת באותה צורה וקיימים הבדלים בין הצבעים והצורות. לבסוף, רצוי להביא בחשבון גם את האופן שבו הספות משתלבות עם המראה של חיפוי הקיר והריצוף. כך משיגים מראה הרמוני מחמיא ונחשק לחלל הפנים.