מהו פרספקס שקוף?

לוחות פרספקס שקוף אולי לא היו מוכרים לכם בשם הזה אך אולי לוחות אקריליים יהיו שמות מוכרים הרבה פחות. בכל מקרה מדובר בלוחות שאתם פוגשים בכל פעם שאתם הולכים לקניון או הולכים למוזיאונים. כשאתם רואים לוחות שקופים אתם ישר חושבים שמדובר בלוחות זכוכית אך למעשה זכוכית היא חומר כבד ויקר שנשבר בקלות ולכן השימוש בו הוא רק במקומות מעוצבים בצורה יוקרתית מאוד כאשר יש תקציב לזכוכית עבה מאוד של כמה מילימטרים. אם רוצים תחליף איכותי ומספק, פרספקס שקוף הוא האפשרות הטובה ביותר. התכונות של הפרספקס טובים הרבה יותר מאשר זכוכית, יכולת ההעמסה עליהם היא מקסימלית ותעשיות רבות תעשיות רפואיות ובעיקר ענף הבנייה משתמש בלוחות הללו הרבה.

פרספקס שקוף: בגלל העיצוב

לוחות פרספקס שקוף הם לוחות יפים מאוד, חלקים שלא פשוט לשרוט ויחד עם המחיר הנוח שלהם הם אפשרות עיצובית מושכת מאוד. אנשים רבים משתמשים בפרספקס שקוף בביתם או בעסק כדי לתת מראה יוקרתי ואפשר לראות אותם בחלונות ראווה של חנויות רבות. גם גופי תאורה הם מהמקומות שפרספקס שקוף הוא חלק ניכר מהם ושלטי חוצות רבים עשויים מהחומר המיוחד הזה. בגלל שלוחות פרספקס הם גם שקופים וגם חזקים ניתן למקם אותם בתנאי מזג אוויר קשים יותר במקומות חיצוניים כמו למשל ברחוב ולא לדאוג שהם יישברו בקלות גם מ-ונדליזם וגם מבלייה מהירה.

דרוש: קיר גדול, חזק ושקוף

לוחות פרספקס שקוף יכולים להיות משומשים מאוד לא רק בשימושים פרטיים או בענף הבנייה אלא למעבדות רבות, תעשיית הכימיה, התרופות ועוד. פעמים רבות יש צורך בקונסטרוקציה שקופה אך חזקה והשימוש בזכוכית לא מתאים בגלל החוזק המינימלי שלה. הזכוכית היא גם חומר יקר יותר וכדי לבנות מתקן מזכוכית חזקה מספיק יש צורך בתקציב גדול מאוד. לוחות פרספקס שקוף נותנים מענה לבעיות אלו והם גמישים מאוד ליצירת תבניות מתאימות.