מחיר של פוליש לרצפה

השוואה בין ניקיון לבין פוליש לרצפה

אפשר לבצע כיום מגוון רחב של שירותי ניקיון ואף לרכז אותם תחת קורת גג אחת. כאשר בוחרים לרכז למשל גם שירותי פוליש וגם שירות של פוליש לרצפה מול אותה חברה, המטרה היא לחסוך זמן והוצאות.

בין היתר, החיסכון בזמן בא לידי ביטוי בכך שהחברה משלבת את הפוליש מיד אחרי הניקיון ודואגת להשיג תוצאות מעולות בלי לפגוע באיכות של הריצוף. במקביל, החיסכון בהוצאות נובע מכך שהצעת המחיר של חברה שמספקת גם שירותי פוליש וגם שירותי ניקיון תהיה בדרך כלל זולה יותר בהשוואה לשימוש בכל שירות כזה בנפרד.

הכנסו וצפו! הבית הקטן בעולם:

מה ההבדל בין ניקיון ופוליש?

הבעיה היא שהאופן שבו מבצעים פוליש לרצפה לא דומה לאופן שבו מבצעים ניקיון סטנדרטי. זה נכון שאותה חברה יכולה לספק גם את שירותי הניקיון וגם את שירותי הפוליש, אבל זה לא אומר שהיא מבצעת את שני השירותים באותה צורה.

הדרך הנכונה ליהנות מהיתרונות והמחיר של פוליש לרצפה היא קודם כל לבדוק איזה חברה עומדת מאחוריה וכמה שנות ניסיון יש לה. לאחר מכן, אפשר להתקדם ולהשוות בין שירותי פוליש שונים על פי מידת ההתאמה שלהם לצרכים של קהל היעד והלקוחות. אם רוצים, ניתן גם לשאול נציגים של כל חברת פוליש לגבי מספר שנות הניסיון שיש מאחוריה.

בסופו של דבר, ההבדל העיקרי בין שירותי פוליש לרצפה לבין שירותי ניקיון רגילים הוא באופן הביצוע. בעוד הפוליש מבוצע עם חומרי הברקה ועם מכונות גדולות שמסוגלות ללטש את השכבה העליונה של הריצוף, הניקיון מבוצע עם חומרים שמתמקדים בשכבה העליונה בלבד. חוץ מזה, התוצאות של פוליש לרצפה מחזיקות מעמד זמן רב יותר לעומת הניקיון הרגיל – שאותו גם מבצעים בתדירות גבוהה.