מפות שולחן בשלל עיצובים

כל בית ודירה חייב להיות מצויד לפחות במפת שולחן אחת לאירועים חגיגיים

כולנו יודעים שלבשל כמו שצריך ולהזמין חברים זה לא מספיק בכדי ליצור אווירה חגיגית בבית, ויש צורך באבזור נכון של הסביבה לשם כך. בין הפריטים החשובים ביותר לשם יצירת אווירה חגיגית הינן כמובן מפות שולחן, וחשוב לדעת כיצד לבחור מבין המבחר הרחב המוצע לנו כיום בשוק את המפה המתאימה עבורנו.

אז כיצד לבחור מפות שולחן?

    • ·         סוג האירוע: כיום ישנן מפות שולחן בשלל עיצובים, אשר מתאימים לכל אירוע. כאשר אנו בוחרים מפות שולחן, חשוב שנתאים את סוג המפה לסוג האירוע, כך שבמידה ואנו מעוניינים ברכישת מפה לערב אלגנטי נבחר במפה בעלת קווים חלקים וקלאסיים, וכאשר אנו מעוניינים במציאת מפה מתאימה לערב יוצא דופן וצעיר יותר נבחר במפה בעלת פיתוחים ועיצוב מעניין ויוצא דופן.

היכנסו וצפו! טיפים מדהימים לעריכת שולחן בצורה שיקית:

  • ·         למחזר מפה: רבים מאתנו אינם מעוניינים ברכישת כמות גדולה של מפות שולחן, ומעדיפים לרכוש מפה אחת שתשרת אותם במגוון אירועים שונים. כאשר אנו מעוניינים במציאת מפת שולחן רב פעמית, נבחר במפה בעלת מראה פשוט יחסית, אשר יכול להשתלב בשלל אירועים ומצבים ולא יבלוט בחוסר התאמה לאחד מהם.
  • ·         גודל השולחן: כמובן שכאשר אנו רוכשים מפות שולחן לא ניתן להתעלם מגודל השולחן אותו הן מיועדות לכסות, ויש להתאים את המפה בדיוק לשולחן שלנו. את המפה יש לרכוש בהתאם לרוחב ואורך השולחן, וכן לקחת בחשבון את קצוות המפה ואת גודל השולחן כאשר הוא פתוח. מפה אשר לא תתאים לגודל השולחן, לא תיראה עליו טוב ולא תיתן לנו את האפקט היוקרתי הנדרש ממפה.

מפות שולחן מתאימות לשלל אירועים, וכאשר מתאימים אותן כנדרש ניתן לקבל מראה יוקרתי ומושקע יותר ברגע אחד, פשוט על ידי פריסתן.