מצעים למיטה זוגית

כיצד לבחור מצעים למיטה זוגית

בחירת מצעים למיטה זוגית בצורה נכונה יכולה לשפר את נוחות השהייה במיטה ובחדר

אנו מבלים כשליש מהחיים שלנו במיטה, וכמאה אחוז מהזמן במיטה על סדינים, ולכן כאשר אנו ניגשים לבחור מצעים למיטה זוגית חשוב שנדע על מה להסתכל וכיצד להתאים את המצעים לצרכינו.

אז כיצד נבחר מצעים למיטה זוגית?

  • ·         גודל המיטה: גודל המיטה הוא כמובן פרמטר חשוב בבחירת מצעים עבורה, ונצטרך לבחור במצעים המתאימים למיטה באופן מיטבי. גודלי מצעים למיטה זוגית נעים  בעיקר בטווח שבין 120×200 ס"מ לבין 160×200 ס"מ, אולם ניתן למצוא גם בממדים גדולים יותר. מדדים אלה משקפים את אורך ורוחב הסדין, אולם כאשר אנו בוחרים סדין, חשוב שיתאים גם לגובה המזרון. מידת גובה הסדין מצוינת על האריזה לעיתים רחוקות, ולכן מומלץ לפתוח את הסדין בחנות ולוודא כי הוא מתאים למזרון שלנו. כמו כן, לא מומלץ לרכוש סדין גדול בהרבה מגודל המזרון או קטן ממנו, היות והוא לא ישב עליו כמו שצריך ויזוז במהלך הלילה.
  • ·         חומרים: החומר ממנו עשוי הסדין משפיע רבות לא רק על התחושה בתוך המיטה אלא גם על הטמפרטורה בה, ולכן נעדיף לרכוש מצעים לחורף ומצעים לקיץ. מצעים לחורף יהיו עשויים מחומרים חמים יחסית כגון פלנל או כותנה, ויסייעו בחימום המיטה. מצעים לקיץ יהיו עשויים מחומרים נושמים יותר כגון משי. כמו כן, חשוב לבחור בסוג החומר הנעים ביותר עבורנו מבין המבחר שהחנויות מציעות כיום- כותנה, סאטן, משי, פלנל ועוד, אשר כולם מגיעים גם בגרסה היפו-אלרגנית.

כדאי להשקיע ברכישת מצעים למיטה זוגית

כאשר אנו רוכשים מצעים למיטה זוגית, רצוי להשקיע במצעים איכותיים אשר ילוו אותנו לאורך זמן, איכותם לא תיפגע וכן הם יקנו לנו את התחושה הנעימה ביותר במיטה.