סלונים מעוצבים בסגנונות שונים

מהם המאפיינים של סלונים מעוצבים?

סלונים מעוצבים שונים מסלונים רגילים בכמה פרמטרים מאוד בולטים. ראשית, העיצוב של סלונים מן הסוג הזה מבוסס בדרך כלל על שימוש בחומרי גלם יוקרתיים. חומרי גלם יוקרתיים משדרגים את הסלון והם הופכים אותו למה שקובע את האופי של שאר חדרי הבית. ככל שבוחרים בצורה מוקפדת יותר את חומרי הגלם לעיצוב של הסלון, כך עולה הסיכוי ליהנות ממנו בטווח הקצר והארוך. בנוסף, חומרי גלם יוקרתיים הם גם בדרך כלל נוחים יותר לניקיון ולתחזוקה.

שנית, סלונים מעוצבים מתאפיינים בכך שמושקעת מחשבה בבחירת הסגנון שלהם. בניגוד לסלון רגיל שאותו מעצבים בצורה גנרית או לא מעצבים בכלל, כאן מדובר על אנשי מקצוע שעוקבים אחר הטרנדים האחרונים בתחום של עיצוב פנים ומיישמים אותם. ככל שהטרנדים השונים מיושמים בצורה מובהקת יותר בסלון, כך עולה הסיכוי שהוא יהיה מסוגל למלא את הפונקציה שלו.

היכנסו וצפו! מהפך בדירה:

בחירת סגנון עיצוב עבור הסלון

סלונים מעוצבים בסגנונות שונים מאפשרים לבעלי בתים פרטיים וגם לאנשי מקצוע לבחור את הדגמים שמתאימים עבורם. בין היתר, ניתן לבחור האם לעצב את הסלון בסגנון מודרני, כפרי או מסורתי ויש גם רהיטים שמאפשרים שמירה על מאפיינים של סגנון עיצוב גמיש ואקלקטי. הנקודה היא שאין סגנון עיצוב אחד שמתאים לכולם, אך יש בהחלט מאפיינים אחידים שמשותפים לסוגים שונים לכאורה של סלונים מעוצבים.

הדרך הנכונה לבחור את סגנון העיצוב עבור הסלון היא לבדוק כיצד הוא מתכתב עם שאר האלמנטים הדקורטיביים של הבית. אפשר למשל להשוות בין סלונים לפי המחיר שלהם, בהתאם למפרט המלא ולפי חומרי הגלם. לאחר מכן, כל שנותר הוא להיכנס לעובי הקורה ולבדוק האם הסלון אכן מתאים לחלל הפנים של הבית ולשאר הרהיטים שיש בחדרים ובמסדרונות.