ספה מיטה נפתחת טובה

עבור סטודנטים בישראל ובעולם כולו, אחד האתגרים המרכזיים במעבר לדירת סטודנטים או למעונות הוא נושא הריהוט. לרוב, בין אם מדובר בדירת שותפים או במעונות, לכל אחד מהשותפים יש חלל די קטן שהוא שלו, אשר נועד הן למחייה, שינה ולמידה והן לאירוח. אחד הפתרונות האידיאליים שנמצאו לבעיית המקום המאתגרת, הוא כמובן הספה מיטה נפתחת.

מהי ספה מיטה נפתחת?

מדובר למעשה בספה לכל דבר, אשר נפתחת באמצעות מנגנון פשוט במיוחד למיטה כשצריך. מנגנון הפתיחה של הספה למיטה לרוב הוא פשוט ואינו דורש הרמת משקל רב, אלא לחיצה על כפתור, או הרמה של מעין מנוף קטן המחזיק את חצייה של המיטה למעלה בצורה של משענת של ספה.

מהו היתרון המרכזי בספה מיטה נפתחת עבור סטודנטים?

לאור העובדה שסטודנטים מתמודדים עם אתגר תקציבי, לרוב אינם עובדים בעבודה במשרה מלאה והם מתקיימים על בסיס תקציב חודשי די דל, יחד עם אתגר המקום הניצב מולם לאור העובדה שבמרבית המקרים ייבחרו לגור בדירות שותפים או במעונות, שם לכל אחד מהשותפים יש חדר אחד בלבד וחלל משותף, הספה מיטה הנפתחת מהווה פתרון אידיאלי לכלל האתגרים הנ"ל. הספה מיטה נפתחת טובה הן לאירוח של חברים, שלעיתים יירצו שיתקיים בחדרם הפרטי ולא בחלל המשותף, אם יש כזה וכמובן, היא טובה לשינה, כך שמשחקת שני תפקידים, חוסכת במקום וחוסכת בעלויות המוצאות על ריהוט ומהווה הפתרון הטוב ביותר עבור הסטודנט המצוי.

היכנסו וצפו! רעיונות מדהימים לעיצוב הסלון:

ספות מיטה נפתחות לרכישה

עבור סטודנטים, ניתן למצוא ספות מיטה נפתחות במגוון רחב של חנויות המוכרות מזרונים ומיטות, במחירים אטרקטיביים למדי. בנוסף, תמיד קיימת האופציה לרכוש ספה מיטה נפתחת גם יד שנייה, מה שיוזיל את העלויות בצורה משמעותית.