עיצוב לוגו


עיצוב לוגו – הבסיס של כל עסק מוצלח

עיצוב לוגו עבור העסק הינו הצעד הראשוני והבסיסי ואולי החשוב ביותר, כאשר אנו באים לבחון את עיצוב התדמית והמיתוג של כל עסק וחברה.

תפקידו של הלוגו המעוצב הינו יצירת המותג הבסיסי, זהו הסמל הראשון אשר נתקלים בו הלקוחות הפוטנציאלים ומכאן שהוא זה שגם ייחרט הכי חזק בזיכרונו של הלקוח הפוטנציאלי.


עיצוב לוגו – לקלוע לקונספט שלכם

כאשר מדובר בעיצוב הלוגו עבור העסק שלכם, חשוב שהמעצב הגרפי אליו אתם פונים ידע לבחור ולהתאים עבורכם את העיצוב הטוב והרלוונטי ביותר עבור העסק שלכם, זה נעשה תוך כדי תהליך מוקפד של התאמה אישית אשר בו המעצב הגרפי יצטרך להיכנס לראשכם ולהבין מהי מטרת העסק ויקלע למטרה אליה אתם מכוונים.

כמו כן בזמן תהליך עיצוב הלוגו, חשוב שתרגישו כי יש מי שמבין אתכם, על מנת להבטיח מיתוג מוצלח ביותר למוצר מנצח.

תקשורת טובה בין המעצב הגרפי לביניכם היא מילת המפתח.


חשיבות השפה הגרפית

השפה הגרפית בה יבחר המעצב הגרפי לעצב את הלוגו שלכם תהווה למעשה את הרושם הראשוני שהעסק שלך ישאיר במוחו של הלקוח.

קונספט, סגנון, צבעים, פונטים, סמלים, גודל וצורה, כל אלו הופכים את הלוגו שלך למותג מותאם אישית שייחרט בתודעה אצל קהל היעד שלך וישדר אמינות ומקצוענות ויבדל אתכם משאר המתחרים בתחום.


עיצוב לוגו – סגנונות מרכזיים

קיימים שלושה סגנונות מרכזיים כאשר אנו פונים לעיצוב לוגו אותם חשוב להכיר: הסגנון המוחשי, הסגנון הסימבולי והסגנון הטיפוגרפי.

הסגנון המוחשי לעיצוב לוגו הינו בעצם ציור המתייחס אך ורק לשם החברה או העסק.

לאור המאפיין הקונקרטי והמאוד ברור של סגנון זה, הוא מתאים בעיקר לחברה או עסק אשר עוסקים בקו אחיד וברור ואשר עוסקים בסוג פעילות אחד בלבד.

כאשר הציור הינו ממחיש בצורה דרמתית את פעילות העסק אף ללא כותרת או מלל כל שהוא.

הסגנון השני של עיצוב לוגו הוא הסגנון הסימבולי אשר אינו מבוסס על מלל או דימויים, זהו סגנון מופשט אשר מעודד אסוציאציות רחבות יותר הקושרות סביב המוצר או הנושא המרכזי של החברה או העסק, עיצוב לוגו סימבולי נעשה בעיקר עבור ארגונים וקבוצות גדולות אשר מתעסקים בתחומים רבים ומגוונים.

עיצוב לוגו סימבולי מתרכז במהותו ביצירת אסוציאציה חיובית וכוללנית במוחו של הלקוח כלפי החברה או העסק.

הסגנון השלישי הינו הסגנון הטיפוגרפי, כאשר שם העסק או החברה מוצגים באופן גרפי, בצורה של אותיות, כך ששם העסק או החברה מדברים בפני עצמם ונותנים ברמיזה מהו סגנונו של העסק וזאת מלבד העיסוק בשמו.