פוליש לדירה חדשה

מתי עושים פוליש לדירה?

יש כמה נסיבות שבהן כדאי להציב את האפשרות של פוליש לדירה בראש סדר העדיפויות. קודם כל, פוליש הוא פתרון נהדר עבור שוכרי דירות שעומדים להיכנס לנכס ישן. אם כבר גרו בנכס ולא השקיעו בתחזוקה שלו, סביר להניח שהפוליש ישדרג את האווירה בחלל הפנים ויהפוך את כל הבית למקום שנעים יותר להיות בו. מהבחינה הזו, פוליש לדירה גם יכול להיות הוצאה שבה משתתפים בעלי הנכס יחד עם השוכרים.

נסיבות אחרות שבהן כדאי לשלב פוליש לדירה כוללות כניסה לנכס משופץ. כאן מדובר על פוליש שבדרך כלל יזום על ידי אותם אנשים שעשו את השיפוץ, כמו לדוגמא בעלי בתים והורים לילדים. אם מסיימים את השיפוץ ורוצים לחזור מהר לשגרה, אין כמו פוליש לדירה על מנת להבריק את הרצפות וכדי להשיג מהניקיון ערך מוסף.

היכנסו וצפו! במה להתמקד בניקיון דירה חדשה:

פוליש לדירה חדשה – האם יש בזה צורך?

השאלה המעניינת היא מה עושים במקרים שבהם מתכננים להיכנס לדירה חדשה. כאשר רוצים להיכנס לדירה חדשה, יש אחריות מסוימת של הקבלן. האחריות של הקבלן היא בסיסית בלבד והיא מופיעה בחוזה, מה גם שברוב המקרים היא ממש לא כוללת את האפשרות של פוליש לדירה. לכן, הפתרון היחיד הוא לתאם את שירותי הפוליש לדירה חדשה לגמרי.

שירותי פוליש לדירה חדשה יכולים להיות משתלמים מאוד עבור אנשים פרטיים. בעזרת הפוליש אפשר לשפר את איכות החיים רגע אחרי הכניסה לדירה החדשה, להעלים לגמרי שאריות של אבק ולכלוך וליישר קו בין הדירות שיש בפרויקט. בין לבין, הפוליש כולל ליטוש עדין בלבד של החלק העליון במרצפות ולכן הוא חושף את המראה והצבע האמיתי שלהן. במידה ובוחרים לבצע פוליש כזה, צריך לתאם אותו מול הקבלן.