יתרונות פרויקט תמ"א 38

המושג תמ"א 38 נפוץ אצל בעלי דירות ישנות. הדירות הישנות נבנו ללא התאמה והגנה בפני רעידות אדמה. כיוון שכך וכיוון שידוע שיש במדינה סכנה שיום אחד תקרה רעידת אדמה, מאפשרת המדינה ומאפשרות העיריות לבצע פרויקטים של חיזוק מבנים. החיזוק של המבנה הוא פרויקט שכולל כמה דברים לרבות שינוי במבנה מבחינת גודל הדירות, הוספת דירות לבניין, שיפוץ בבניין ומובן שמתבצעות עבודות חיזוק למבנה. כיוון שכך אתם יכולים לצפות לכמה דברים שאותם תשיגו מפרויקט שכזה.

שינוי המרחב של הבניין

פרויקט תמ"א 38 ישנה את המבנה שלכם והוא יעביר אותו שיפוץ. במסגרת השינוי יכול להיות שתוכלו ליהנות ממעלית שמותאמת לכם כמו מעלית גדולה יותר או מהירה יותר וכן משינוי הלובי וחדרי המדרגות.

שינוי הדירה שלכם

אתם יכולים לצפות לכך שבסיום פרויקט תמ"א 38 אתם תיהנו מדירה גדולה יותר או משופרת. החברה שתבצע את הפרויקט תפנה אליכם עם הצעות שונות ואתם תבחנו מה ההצעה הנכונה לכם ביותר כשכמובן יש להתחשב בכללי העירייה במקום (וכאן יש לציין כי מי שמתחשב בכל אלה הוא המהנדס של החברה המבצעת את הפרויקט).

חיזוק המבנה שלכם

הביטחון שלכם בדיור הוא משהו שאתם לא יכולים לוותר עליו. אם הבניין שלכם אינו מוגן מפני רעידות אדמה אתם צריכים לברר מה אתם צריכים ויכולים לעשות כדי לשנות את המצב. במסגרת פרויקט של תמ"א 38 תוכלו לחזק את המבנה שלכם ולהיות רגועים שאתם חיים בדירה מוגנת לכל מקרה שלא יהיה. תוצאה נלוות שיכולה להיות לפעולה זו היא העלאה של ערך הדירה שלכם בעתיד (אם תרצו למכור אותה) וזאת כיוון שהיא תיחשב לבטוחה יותר בהשוואה לדירות אחרות.