רהיטי שאבי שיק

שאבי שיק הינו סגנון עיצובי התופס תאוצה בזמן האחרון וכדאי להכיר

בתקופה האחרונה אנו שומעים יותר ויותר על סגנון עיצובי אשר הולך ונהיה נפוץ יותר לשימוש בשם שאבי שיק, אולם רבים אינם מכירים את הסגנון הייחודי ויוצא הדופן הזה, ואינם יודעים כיצד להשתמש בו בצורה נכונה כאשר הם מבצעים בחירות עיצוביות.

אז מה זה שאבי שיק ומה כדאי לדעת עליו?

·         מה זה סגנון שאבי שיק: שאבי שיק הינו סגנון עיצובי המזכיר קצת את סגנון הוינטג' הזורק אותנו לתקופות אחרות, אולם הינו בעל מאפיינים ברורים המגדירים אותו. שאבי שיק הינו סגנון המכתיב מראה מיושן לרהיטים, וזאת על ידי יצירת שפשופים ושריטות מכוונות המקנות מראה לא מושלם ומשומש לרהיטים השונים. כמו כן, רהיטי שאבי שיק הינם רהיטים מינימליסטיים, המתאפיינים בקווים נקיים יחסית.

·         אווירת שאבי שיק: כאשר מעצבים חדר או כל חלל אחר בסגנון שאבי שיק, התוצאה המתקבלת הינה רומנטית, רגועה ונשית במקצת, ולכן נעשה שימוש נרחב ביותר בסגנון בחדרי שינה, חדרי אמבטיה, חנויות תמרוקים, מרחצאות וכדומה. כמו כן הסגנון מקנה אווירה עתיקה, נעימה ונוסטלגית והינו מתאים לכל מי שמעוניין ליצור מראה ייחודי לחלל מסוים.

·         כיצד להפוך רהיט לשאבי שיק: קל מאוד לשדרג כל רהיט ולהפוך אותו לסגנון שאבי שיק, וכל שעלינו לעשות הינו להוסיף כמה שריטות ושפשופים אסטרטגיים בעזרת נייר זכוכית ושיוף בעוביים שונים. חשוב לזכור אבל שסגנון שאבי שיק מתאפיין במראה עדין ורומנטי, ולכן יש עדיפות לעשות שימוש ברהיטים בעלי צבעים בהירים ופסטליים בעלי קווים נקיים, ולא ברהיטים כהים וכבדים.

שאבי שיק הינו סגנון ייחודי ונעים, המתאים לכל חלל

בין אם אנו רוצים לעצב מטבח מזמין, חדר רגוע או חדר אמבטיה מפנק, נוכל להיעזר בשאבי שיק בכדי ליצור את האווירה הרצויה לנו וליהנות מחלל מעוצב בסגנון ייחודי, נעים ושיקי.

Normal
0

false
false
false

EN-US
X-NONE
HE

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:"טבלה רגילה";
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:"";
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin-top:0cm;
mso-para-margin-right:0cm;
mso-para-margin-bottom:8.0pt;
mso-para-margin-left:0cm;
mso-para-margin-top:0cm;
mso-para-margin-right:0cm;
mso-para-margin-bottom:1.6gd;
mso-para-margin-left:0cm;
text-align:right;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:11.0pt;
font-family:"Calibri","sans-serif";
mso-ascii-font-family:Calibri;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Calibri;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;}