תמ"א 38 תל אביב

פרויקטים של תמ"א 38 בתל אביב גורמים לשורה ארוכה של השלכות. קודם כל, סביר להניח שפרויקטים מן הסוג הזה ירחיבו את היצע הדירות הפנויות באחת הערים המבוקשות ביותר בארץ. מחירי הנדל"ן נמצאים בשנים האחרונות במגמת נסיקה משמעותית והדרך לעצור אותה היא באמצעות הרחבת ההיצע. כתוצאה מכך, הממשלה מעודדת פרויקטים של תמ"א 38 בתל אביב וגם העירייה משתתפת. הדירות החדשות שנבנות במימון הקבלן אמורות לאפשר רכישה לזוגות צעירים ואולי גם לפתוח אופציות להשקעה.

שנית, לפרויקטים מהסוג של תמ"א 38 יש גם השלכות סביבתיות. פרויקטים אלו משנים לחלוטין את החזית של הבניין ולכן משפיעים על האופי של העיר. בעזרת הפרויקטים ניתן לחדש שכונות שלמות בתל אביב, להביא לידי ביטוי שאיפות הנדסיות ואדריכליות וכמובן לשפר את תחושת הביטחון מפני רעידות אדמה. הפרויקטים כוללים חיזוק מבנים על פי סטנדרטים מחמירים והם מומלצים על ידי כל אנשי המקצוע המובילים בעולם.

למידע נוסף לחץ כאן – תמ"א 38 תל אביב

מתי ניתן יהיה לראות את התוצאות של תמ"א 38 בתל אביב?

פרויקטים מהסוג של תמ"א 38 בתל אביב צפויים להביא לידי ביטוי את ההשלכות השונות כבר בטווח הקצר. הסיבה לכך היא שמדובר על פרויקטים שמתבצעים במהירות. בניגוד לפרויקטים אחרים במגזר הציבורים, תמ"א 38 מבוצעת על ידי קבלנים שמכירים היטב את התחום. האינטרס של הקבלן הוא לסיים מוקדם את הפרויקט כדי למכור את הדירות ולאפשר אכלוס. כמו כן, בחלק מהפרויקטים הקבלנים נדרשים לשאת בהוצאות על דיור חלופי עבור הדיירים. גם את ההוצאות הללו ניתן יהיה למנוע אם מסיימים את הפרויקט בזמן הנקוב.

לסיכום, יש הרבה יתרונות של תמ"א 38 בתל אביב. כדאי לעקוב אחריהם ולזהות גם את ההשלכות בעתיד הקרוב.