הבדלים בין שירותי פוליש לרצפה

הדור הבא של שירותי פוליש לרצפה

שירותי פוליש השתנו לאורך השנים ומה שמבוצע כיום על ידי חברות מקצועיות לא דומה לשירות שהן הציעו בעבר. קודם כל, לחברות ניקיון ופוליש יש היום ציוד הרבה יותר מתקדם. בעזרת הציוד המתקדם של חברות פוליש הן מסוגלות להתמודד עם כל סוגי הריצוף וללטש בעדינות את השכבה העליונה של כל סוגי הרצפות. מבחינת הלקוחות, המשמעות היא תוצאות טובות יותר של שירותי פוליש לרצפה גם בטווח הקצר וגם בטווח הארוך.

מלבד האמור לעיל, היתרון של שירותי פוליש כיום בא לידי ביטוי ביכולת של החברות להתחייב לתוצאות מעולות. כאשר החברה מתחייבת לתוצאות, היא גם מספקת את השירות שלה יחד עם תקופת אחריות ארוכה. אבל הסיבה לכך שחברות שונות מוכנות להציע תקופת אחריות כזו, קשורה לאיכות חומרי הגלם והציוד שבו היא משתמשת.

היכנסו וצפו! הדירות היקרות ביותר בעולם:

כך מבצעים היום פוליש לרצפה

אפשר לראות דוגמאות רבות להבדלים בין שירותי פוליש לרצפה בעבר וכיום. בדור הנוכחי של שירותי פוליש מן הסוג הזה למשל לא מסתפקים בחומרי ניקיון בסיסיים, אלא בודקים איזה מהם מתאים לכל סוג של ריצוף. בנוסף, גם מכונת ההליקופטר שבא משתמשים על מנת להסיר את השכבה העליונה של הריצוף פועלת טוב יותר, מהר יותר ובצורה הרבה יותר יסודית.

אחת ההשלכות של שדרוג בשירותי הפוליש היא ירידת מחירים. בזכות התחרות בין חברות פוליש וניקיון, אפשר כיום לתאם את השירות בהתראה קצרה ולשלם עליו הרבה פחות. זה גם כן קורה בגלל זמינות גבוהה של מכונות הפוליש והציוד וזה גם משרת את האינטרסים של לקוחות בסקטור הפרטי והעסקי.

בסופו של דבר, הדור הבא של שירותי פוליש לרצפה כבר כאן ולכן כדאי לנצל אותו עד תום.