חנות קריסטלים מדריך למשתמש

מהם קריסטלים

קריסטלים הינם מינרלים אשר התגבשו באדמה במשך מאות מליוני שנים, וקיימים במספר רב ומרהיב של צורות וצבעים.

כיצד לבחור את הקריסטל המתאים ביותר

ככלל, נראה שהדרך הטובה ביותר לבחור את האבן המתאימה היא אינאטאיטיבית. אנשים המאמינים בכוחם של הקריסטלים לשנות את מאזן האנרגיה סביבים ולהשפיע באופן חיובי על הסביבה, ממליצים כי כל על כל אחד לבדוק לאיזו אבן הוא הכי נמשך ומהי האבן אשר נראה לו באופן אישי שהיא הכי מתאימה לו. לשם כך מומלץ לקנות אצל חנות קריסטלים בה יש מבחר רב של קריסטלים, על מנת שהבחירה תעשה ממגוון רחב של אבנים. בחירה אינטואיטיבית, על פי המאמינים, משקפת את הצורך שלנו באותו הקריסטל ומאפשרת את התחלתו של תהליך הריפוי או השינוי הדרושים לנו.

דרך נוספת לבחור קריסטל היא אצל חנות קריסטלים על פי רשימת התכונות המאפיינת כל אבן, או על פי הבעיה לשמה אנו זקוקים לאבן. בהתאם לבעיה ולתכונה המאפיינת כל אבן נוכל להתאים את הקריסטל המתאים לנו ולהעזר בשירות של חנות קריסטלים. לבסוף, נוכל לבחור קריסטל על פי רשימת התאמה של האבנים השונות לגלגל המזלות. שיטה זו מומלצת בעיקר כשאנו רוצים לקנות את האבן כמתנה לאנשים אחרים.

כיצד להשתמש באבן הקריסטל לאחר שרכשנו אותה

ככלל, מומלץ להציב או לשאת את הקריסטל בקרבה למקום בו נדרש השינוי. אם השינוי הדרוש הוא בתחום הגופני או האישי, מומלץ לשאת את אבן הקריסטל על גופנו. ענידת הריסטל כתכשיט היא פתרון מצויין לצורך מטרה זו. כאשר אנו מעוניינים בשינוי בסביבה הקרובה, מומלץ לרכוש אבן גדולה יותר שטווח השפעתה רחב יותר ולהניח אותה בבית או במקום העבודה על מנת שיתרחש השינוי האנרגטי הדרוש. בנוסף, מומלץ עם הרכישה לטהר את האבן על ידי שטיפה במים זורמים.