טבעות אירוסין קלאסיות

האם יש הבדלים בין סוגים שונים של טבעות אירוסין קלאסיות?

טבעות אירוסין קלאסיות ידועות בכך שהעיצוב הבסיסי שלהן, הוא כנראה העיצוב המוכר ביותר שהוא נחשב כנראה גם לעיצוב המנצח והפופולרי ביותר. הטבעת עצמה היא כמובן בצורה עגולה לחלוטין, כאשר במרכזה משובץ יהלום גדול. עד כאן העיצוב הבסיסי לכל טבעת אירוסין קלאסית. אולם מכאן חשוב להבין, יש בכל זאת הבדלים רבים מאד בין כלל הטבעות הקלאסיות. מדוע יש הבדלים בין טבעות אירוסין קלאסיות? פשוט מאד – כדי שבכל הצעת נישואין, האישה תוכל ליהנות מטבעת שייחודית עבורה ועבור הטעם האישי שלה, ושגם תחמיא במיוחד ליד שלה.

אז מהם ההבדלים בעצם?

יש כמה הבדלים בין כמה נשואים שונים הקשורים לעיצוב הטבעת. קודם כל, כשמעצבים טבעות אירוסין קלאסיות אתם צריכים לשאול את עצמכם האם תהיה תוספת של יהלומים, מעבר ליהלום המרכזי שמשובץ בראש הטבעת. אפשר בהחלט לשלב עוד כמה יהלומים קטנים להשלמת המראה היוקרתי. אם תרצו – אפשר במקום יהלומים קטנים לשלב אבני חן קטנות, שהן עדיין יוקרתיות, אך מחירן נמוך יותר מזה של היהלום, והן כמובן יכולות להגיע בצבעים מיוחדים מאד.

עוד אפשרות לעיצוב מיוחד של טבעות אירוסין קלאסיות קשור כמובן לטבעות עצמן. אתם יכולים לבחור בין טבעת שתהיה עבה או טבעת דקה. אפשר לבחור בטבעות שיהיו מורכבות בעצם מכמה עיגולי מתכת שיתאחדו ביחד, אך יהיו מופרדים בחלקים מסוימים מהטבעת, כדי לקבל מראה קצת יותר ייחודי.

לא לשכוח גם את הציפוי לטבעת

עוד דבר שכדאי לשים לב אליו כשבוחרים בטבעות הקלאסיות הוא המתכת שממנה מכינים את הטבעת. אפשר לבחור כמובן בטבעות שהמתכת שלהן עושיה מזהב – אבל מקובל בהחלט לבחור גם טבעות מזהב לבן או מכסף, אם אתם רוצים לקבל עיצוב אחר, שיכול להחמיא לחלק מהנשים.