מדוע מקלחון פינתי הוא קל לתחזוקה?

כולנו מחפשים חיים קלים, וזה בא לידי ביטוי גם במוצרים השונים שאנו בוחרים עבור הבית שלנו. בין השאר, כאשר אנו מחפשים את פתרון הרחצה המתאים ביותר, וחושבים על ענייני תחזוקה – אזי אין כמו מקלחון פינתי בתור הפתרון המושלם לנושא. המקלחון הפינתי, למי שעוד לא מכיר, מהווה את אחד מפתרונות הרחצה המובילים והטובים ביותר שיש – הוא עושה שימוש באחת הפינות של חדר הרחצה, לרוב איפה שהייתה מותקנת בעבר המקלחת, ופשוט מעניק סגירה איכותית באמצעות זכוכית עבה ומחוסמת.

עד כמה קל לשמור עליו?

קל מאד לשמור על מקלחון פינתי איכותי, נקי ושלם לגמרי לאורך שנים. נתחיל מהניקיון של מקלחון פינתי. ככלל, את ניקיון המקלחון אפשר לבצע בקלות רבה. בניגוד לאמבטיה, המקלחון לא צובר כתמים שונים, והזכוכית שממנה כינים את המקלחון, היא לא זכוכית אשר נוטה לצבור לכלוך. אם אתם בכל זאת מזהים כתם – אפשר לשטוף אותו לרוב בקלות עם מעט מים וסבון. שימו לב שכאשר אתם בוחרים מקלחון פינתי שכולל שימוש בפרופילים ממתכת – אזי זו צריכה להיות מתכת שלא מחלידה ולא מפתחת קורוזיה, בכדי שלא תצטרכו להתמודד בהמשך עם שאריות חלודה.

מבחינת השמירה על הזכוכית – לרוב אין צורך לנקוט באמצעים מיוחדים. הזכוכית שממנה מכינים את המקלחון הפינתי היא זכוכית מחוסמת. כלומר – היא איננה נשרטת או נשחקת, והיא איננה נשברת. אפשר להציב בתוך המקלחון גם מתקני עזר שונים לרחצה, שיהיה פשוט וקל לנקות.

עלויות משתלמות במיוחד

על כן, ההתקנה של מקלחון פינתי נחשבת למשתלמת במיוחד. בעצם, מדובר על פתרון רחצה שמהיום שבו אתם תתקינו אותו – לא תצטרכו עוד לדאוג לגביו, ולא תצטרכו להוציא עליו אפילו עוד אגורה נוספת. מעבר לכך, כמובן שאם בכל זאת צצה בעיה – הרי שעבור מקלחון פינתי איכותי, אתם תקבלו תעודת אחריות למספר שנים.