פוליש לרצפה

ניקיון לרצפה זוהי משימה שכל בעל בית צריך לעשות. זו גם אחת המשימות הכי מייגעות. הדרך הטובה ביותר להקל היא באמצעות פוליש לרצפה, אשר יגרום לתהליך לעבור מהר יותר. תוכל לשכור חברה מקצועית שמגיעה עד הבית שלך שתבצע זאת עבורך או לרכוש חומרי ניקיון וכלי עבודה מיוחדים ולעשות הכל בעצמך.

האם הגיע הזמן להחליף את הרצפה שלך? 5 הסימנים שעשויים לציין שהגיע הזמן

ריצוף הוא חלק חיוני בכל בית. ולמרות שזה אולי לא נראה כמו עניין גדול כשהרצפה חדשה ונראית נהדר, עם הזמן היא יכולה להתחיל להראות סימנים שעליך להחליף אותה. ישנם 5 סימנים המצביעים על כך שכדאי לך לחשוב על החלפת ריצוף וביצוע פוליש לרצפה באופן מקצועי:

  1. הצבע דהה באזורים מסוימים.
  2. יש שריטות או שפשופים על פני הריצוף
  3. פני השטח החלו לבעבע או להתקלף מתת הרצפה
  4. תת הרצפה החלה להתכווץ או להתעקם
  5. יש לך חיות מחמד ששרטו את הרצפה

טיפים לרצפות מלוטשות – היום שאחרי

יום לאחר פוליש לרצפה, עדיף להשתמש במטלית כדי לנגב אבק או לכלוך. אם יש לך זמן, המתן 12 שעות לפני שאתה מאפשר למישהו ללכת על הרצפה. עבור אנשים מסוימים, הליכה על רצפות מלוטשות זה אירוע משמח. עבור אחרים, לעומת זאת, זה יכול להיות אסון. הכי חשוב לוודא שהרצפה יבשה ושאין חומרים מחליקים על הרצפה. ישנן דרכים רבות ושונות לליטוש רצפות. דרך אחת היא עם מים וסבון – הטכניקה הזו דורשת סבלנות והרבה שומן מרפקים! דרך אחרת תהיה עם ווקס (או כל סוג אחר של לק) ואז ליטוש עם מטלית או מגב. עם זאת, זה יכול להיות קשה אם אין לך את הכלים המתאימים לכך!