שולחן אוכל נפתח מרובע

מדוע אתם זקוקים לשולחן אוכל נפתח?

מי מאתנו הישראלים לא אוהב לארח ברוחב לב ובכיף? הישראלים מאופיינים במשפחות חמות ומרובות חברים ומכרים שאוהבות להזמין את כולם ולארח לארוחה חמה בשמחה ובכיף. בכדי שנוכל לעשות זאת, עלינו להיות בטוחים שיש לנו מספיק מקום בבית לכל האורחים, כך שכולם יוכלו לשבת בנחת סביב שולחן אוכל אחד גדול. הפתרון האידיאלי לעניין זה הוא רכישה של שולחן אוכל נפתח מרובע. שולחן אוכל נפתח מאפשר גמישות גבוהה, כך שרוב ימות השנה הוא אינו תופס את כל המרחב שבו הוא מוצב, אולם בעת הצורך הוא יכול להיפתח ולהכיל הרבה אנשים בנחת.

היכנסו וצפו! שולחנות שלא תאמינו שקיימים:

https://youtube.com/watch?v=9FeabUQlI_o

סוגים של שולחנות נפתחים

בחירה בשולחן אוכל נפתח זו רק ההתחלה, משום שכעת עליכם לבחור את העיצוב, הסוג, הגודל והצורה של השולחן. ישנם שולחנות אוכל עגולים אולם השולחן הקלאסי הוא כמובן שולחן אוכל נפתח מרובע. בתוך הקטגוריה של שולחנות מרובעים, תוכלו למצוא גם שולחנות העשויים מעץ מסוגים שונים ובאיכויות משתנות וגם שולחנות העשויים מזכוכית, ממתכת או משילוב בין כלל החומרים שהזכרנו. שולחנות עץ הם השולחנות היותר פופולאריים ומקובלים אולם בשנים האחרונות ניתן למצוא יותר ויותר גם שולחנות זכוכית שמשרים אווירה יותר מודרנית ומתקדמת. לבסוף, תהיו חייבים לבחור מבין שלל האופציות של עיצוב השולחן מבחינת היחס בין רגלי השולחן לרוחבו לאורכו, אפשרויות הפתיחה שלו, הצבע של השולחן ועוד.

אז למה שולחן אוכל נפתח מרובע?

מבין כל הסוגים והאפשרויות של שולחנות אוכל, הפופולארי ביותר הוא שולחן אוכל נפתח מרובע, בשל כל היתרונות שמנינו של שולחנות אוכל נפתחים. שולחן אוכל מרובע הוא שולחן אוכל קלאסי ונוח הן במצב הסגור שלו ברוב ימות השנה והן במצב הפתוח שלו שנועד לאירוח.