שרשרת ענברים לתינוקות

אין זה סוד כי התינוקות שלנו הן ללא כל צל של ספק הדבר היקר לנו יותר מכל. הענבר הוא שרף של עץ מאובן ובעבר נועד לסתימת חורים על מנת למנוע כניסת חרקים. למרות משקלו הנמוך הוא משחרר שמנים אשר מקלים על כאבים כגון: פרקים, ראש, אוזניים ושיניים. שרשרת ענברים לתינוקות מעבר להקלה בכאבי צמיחת השיניים, מקלה על בעיות פנימיות כאלה ואחרות בקיבה, בטחול, בכליות, בשלפוחית השתן, בזרימת הדם, בכיס המרה, בבלוטת התריס ומשמשת כאנטיביוטיקה טבעית לחיזוק המערכת החיסונית, ריפוי מחלות עור, כאבי גדילה, חרדות שינה ואיזון הורמונאלי. יש לציין כי מבחינה רגשית משפיעה שרשרת הענברים לתינוקות על הקשב והריכוז, חיזוק הזיכרון, שחרור לחצים נפשיים ואיזון האנרגיה החיובית בגוף בצורה הטובה ביותר שניתן.

שרשרת ענברים – אפשר גם למבוגרים

שרשרת הענברים נחשבת לסמל של מזל, הצלחה ושחרור מדיכאון ובעבר שימשה בטיפולי מחלות נפש. כמו כן, אצל מבוגרים יש לציין הענבר עוזר לסיפוק מיני וניתן לעשות איתה מדיטציה בצורה מוצלחת ביותר.

ענידת שרשרת ענברים לתינוקות

ענידת שרשרת ענברים לתינוקות מחממת את האזור הזקוק להרגעה ומצוינת להקלה בכאבים, אם כי אצל חלק מהעונדים אותה יכולה לעשות פריחה בגוף. במידה ונוצרת אלרגיה במקום המטופל, יש להסיר את השרשרת ושוב לענוד, וכך להרגיל את הגוף לשמנים הנפלטים מהענבר, ולמנוע את הפריחה מכיוון שלסגולות הענבר מיוחסת גם תכונה של ריפוי אלרגיות שונות. בנוסף לכך, את הענבר ניתן גם להניח על השולחן בעת עבודה מול מחשב ועל ידי כך להגן על הגוף מקרינה.

הטיפול בתינוק באמצעות שרשרת ענברים

שרשרת ענברים לתינוקות מורכבת מקשרים בין אבן לאבן באופן בטיחותי. את השרשרת ניתן לענוד לתינוק מגיל 3 חודשים, והשפעת השמנים אותם היא פולטת אורכת כחודש וחצי ולא פועלת באופן מיידי. הסוגר של שרשרת ענברים לתינוקות חזק ועשוי מפלסטיק והענברים עצמם אינם רעילים, אך לא ניתנים ללעיסה כיוון שהם עדינים ביותר. גם לאחר בקיעת השיניים אצל התינוק מומלץ להמשיך ולענוד את השרשרת בשל סגולותיה הרבות למדי.