תמ"א 38 ברמת גן – משתלם

פרויקטים של תמ"א 38 נעשים בכל הארץ, כולל ברמת גן והם מביאים איתם יתרונות רבים שכדאי להכיר אותם לפני שמקבלים החלטה אם לצאת אל הפרויקט או לא.

הגנה מפני רעידות אדמה

הסיבה העיקרית לביצוע תמ"א 38 ברמת גן היא הגנה מפני רעידות אדמה. נכון, עד כה לא הייתה בישראל (מאז הקמת המדינה) רעידת אדמה שגרמה לנזקים כבדים, אך זו יכולה להיות ולהשאיר אחריה נזקים שאפשר למנוע באמצעות חיזוק המבנה.

שינוי של הדירה לנוחיות מקסימלית

כחלק מהשינוי במבנה והחיזוק שלו מבצעים שינוי של כל דירה, מה שיכול להסתכם בהגדלת המרפסת או אפילו הוספת חדר שלם. בבניין קשה מאד לבצע את השינויים הללו לבד ולמעשה לא תמיד הדבר אפשרי. לכן, יציאה לפרויקט של תמ"א 38 רמת גן מאפשרת לדיירים ליהנות משטח מחייה מפנק יותר מכפי שהתרגלו אליו.

יתרונות עירוניים

מי שמסתכל על התפתחות העיר שלו יכול להבין כי עיר חייבת להכניס אליה תושבים צעירים ולא תמיד היא יכולה להתפתח מבחינת המרחב שלה. לכן, פרויקט של תמ"א 38 רמת גן יכול להתאים לעיר עצמה ולעודד כניסה של תושבים צעירים ומשפחות לעיר. כניסה של תושבים נוספים מתבטאים בסופו של דבר ביכולת של העיר לפתח את עצמה וכאן מדובר ביתרון עם תפיסה רחבה.

החסרונות שכדאי להכיר

ישנם גם חסרונות שכדאי להכיר לפני שיוצאים לפרויקט של תמ"א 38. החסרונות נחלקים לכמה סוגים שהם יצירת הסכמה של הדיירים ליציאה לפרויקט, זמן שנדרש כדי לצאת אליו בכל הנוגע להתנהלות מול החברה המבצעת אותו וכמובן בעת הפרויקט ישנה אי נוחות משמעותית שיכולה להתבטא בצורך במגורים חלופיים או מגורים באזור בנייה.