מה עושים עם מנורת מלח?

היכרות עם המאפיינים השונים של מנורת מלח יכולה לסייע לכל מי שרוצה להתמודד עם מגוון סוגים של בעיות נשימה. ראשית, כדאי לדעת שבאוויר יש יונים שליליים וחיוביים והאיזון ביניהם חשוב לצורך שמירה על איכות החיים. שנית, צריך גם לזכור שמכשירי החשמל בדרך כלל פולטים יונים חיוביים – מה שגורם לחוסר איזון. למשה, השימוש במכשירי חשמל מפר את האיזון בין היונים השליליים והחיוביים וכך הוא למעשה מבליט את הצורך בפתרון שיחזיר אותם לסינרגיה.

התפקיד של מנורת מלח הוא לפיכך לפלוט יונים שליליים כדי להחזיר את האיזון שיש בחלל החדר. כאשר משתמשים במנורות מן הסוג הזה, מחזירים לאיזון את המצב בין היונים השליליים והחיוביים באופן שעולה בקנה אחד עם הרצון לשפר את איכות החיים, להשיג תחושת רוגע וכאמור גם להתמודד עם סוגים שונים של בעיות נשימה.

ממה עשויה מנורת מלח?

מנורת מלח היא פריט דקורטיבי ופונקציונאלי לכל דבר ועניין. מבחינה דקורטיבית, יש המון דגמים של מנורות שמיוצרים בעבודת יד וניתן להשיג אותן באור ורוד, כתום או אדמדם. מבחינה פונקציונאלית, אין צורך בשום סוג של התאמות מיוחדות על מנת להשתמש במנורות כאלה. בפועל, מה שעושים זה רק לרכוש את המנורה המתאימה ולבחור איפה לשים אותה בחדר.

כל מנורת מלח היא ייחודית ואת הצבע והצורה שלה אפשר לבחור בהתאמה אישית לצרכים הקיימים. אם מחפשים ממה לשאוב השראה, ניתן למשל להתאים את הדגמים השונים של המנורות לעיצוב הקיים בחלל הפנים, לסוג הריצוף או לצבע של הקירות. לאחר מכן, ניתן גם להשוות בין סוגים שונים של מנורות ולבדוק איזה מהדגמים הקיימים מספק את המענה הטוב ביותר לצרכים של קהל היעד ושל המשתמשים.